Branding

Branding

Branding

TechTune

TechTune

TechTune

TechTune

Projekt powstał w ramach kursu Brand Designer. Założenia strategiczne, brief kreatywny oraz render 3D produktu został dostarczony. Natomiast cała identyfikacja wizualna i elementy graficzne są mojego autorstwa.

Projekt powstał w ramach kursu Brand Designer. Założenia strategiczne, brief kreatywny oraz render 3D produktu został dostarczony. Natomiast cała identyfikacja wizualna i elementy graficzne są mojego autorstwa.

W ramach kursu od:

W ramach kursu od:

W ramach kursu od:

Bilboard
Bilboard
Bilboard

TechTune

TechTune

TechTune łączy sztukę z technologią, aby tworzyć nowatorski sprzęt do produkcji muzyki elektronicznej. Ich pasja polega na przesuwaniu granic dźwiękowych i dostarczaniu muzykom narzędzi, które inspirują do nieograniczonej kreatywności. Dzięki precyzyjnej pracy rzemieślniczej i zaangażowaniu w innowacje, TechTune jest mostem między wyobraźnią a rzeczywistością, kształtując przyszłość muzyki elektronicznej.

Główne założenia strategiczne

Główne założenia strategiczne

Why marki

Jesteśmy opozycją dla efekciarstwa i bylejakości. Wspieramy kreatywność opartą na refleksji i inteligentnym, innowatorskim podejściu.

Wartości marki:

  • kult jakości

  • powrót do tego jak być powinno

  • minimalizm

Funkcjonalne propozycje wartości:

  • modułowość

  • pełna customizacja

  • połączenie małych rozmiarów i ciężaru z solidnością

Emocjonalne i społeczne propozycje wartości:

  • experience pobudza do w pełni autorskich poszukiwań bez narzuconych szablonów

  • design odwołujący się do korzeni dobrych praktyk

  • uczestnictwo w alternatywnych ruchu wobec efekciarstwa i bylejakości

Inspiracje:

  • modułowość

  • customizacja

  • ponadczasowy design

  • minimalizm

Bilboard
Bilboard
Bilboard

Brand guidelines

Brand guidelines

W ramach projektu został stworzony brand guidelines, czyli dokument, który zawiera zasady i instrukcję korzystania z identyfikacji wizualnej. Składa się z:

  • zasad korzystania z logo i jego budowa

  • typografii i reguły tworzenia nagłówków

  • kolorystyki i wskazówek jak korzystać z kolorów marki

  • siatki projektowej i zasad jak ją tworzyć w różnych sytuacjach i formatach

  • systemu tworzenia projektów graficznych

  • praktycznych przykładów korzystania z systemu wizualnego

Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard

Logo

Logo

W związku z tym, że główną wartością marki jest minimalizm oraz modułowość, dlatego jako główny kształt wybrałem kwadrat. Po podzieleniu go na 4 powstają moduły. Dodatkowo sygnet zawiera w sobie wszystkie litery z nazwy firmy.

Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard
Bilboard

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Pozostałe projekty

Pozostałe projekty