TechTune łączy sztukę z technologią, aby tworzyć nowatorski sprzęt do produkcji muzyki elektronicznej. Ich pasja polega na przesuwaniu granic dźwiękowych i dostarczaniu muzykom narzędzi, które inspirują do nieograniczonej kreatywności. Dzięki precyzyjnej pracy rzemieślniczej i zaangażowaniu w innowacje, TechTune jest mostem między wyobraźnią a rzeczywistością, kształtując przyszłość muzyki elektronicznej.
Why marki
Jesteśmy opozycją dla efekciarstwa i bylejakości. Wspieramy kreatywność opartą na refleksji i inteligentnym, innowatorskim podejściu.
Wartości marki:
kult jakości
powrót do tego jak być powinno
minimalizm
Funkcjonalne propozycje wartości:
modułowość
pełna customizacja
połączenie małych rozmiarów i ciężaru z solidnością
Emocjonalne i społeczne propozycje wartości:
experience pobudza do w pełni autorskich poszukiwań bez narzuconych szablonów
design odwołujący się do korzeni dobrych praktyk
uczestnictwo w alternatywnych ruchu wobec efekciarstwa i bylejakości
Inspiracje:
modułowość
customizacja
ponadczasowy design
minimalizm
W ramach projektu został stworzony brand guidelines, czyli dokument, który zawiera zasady i instrukcję korzystania z identyfikacji wizualnej. Składa się z:
zasad korzystania z logo i jego budowa
typografii i reguły tworzenia nagłówków
kolorystyki i wskazówek jak korzystać z kolorów marki
siatki projektowej i zasad jak ją tworzyć w różnych sytuacjach i formatach
systemu tworzenia projektów graficznych
praktycznych przykładów korzystania z systemu wizualnego
W związku z tym, że główną wartością marki jest minimalizm oraz modułowość, dlatego jako główny kształt wybrałem kwadrat. Po podzieleniu go na 4 powstają moduły. Dodatkowo sygnet zawiera w sobie wszystkie litery z nazwy firmy.