Event Online Session 3, czyli trzecia edycja eventu o eventach, zainicjowanego przez agencję Promoters. Tym razem wydarzenie odbyło się w formie hybrydowej pod hasłem “Trendy w eventach 2023”.
Organizatorzy
Moje zadania:
Identyfikacja wizualna wydarzenia
Projekty graficzne na potrzeby social mediów
Plansze na ekrany
Koordynacja scenografii i oświetlenia
Przygotowanie materiałów zgodnie ze scenariuszem wydarzenia
Motyw przewodni wydarzenia
We współpracy z Lubelskim Centrum Konferencyjnym udało nam się wypracować motyw przewodni wydarzenia. Zależało nam na nawiązaniu do panujących w tamtym momencie trendów graficznych oraz dostosowaniu ich do charakteru wydarzenia. Pierwotnym zamysłem było podzielenie kolorystyczne wydarzenia na odrębne części. Natomiast w trakcie montażu zrezygnowaliśmy z tego pomysłu.
Ostatecznie wybór padł na połączenie motywu florystycznego ze szczyptą nowoczesności i minimalizmu z wykorzystaniem trendów kolorystycznych.
Wyzwania: elastyczność systemu, nieprzewidziane formaty, krótki czas realizacji
Było dużo niewiadomych. Na samym początku było bardzo ciężko określić jakie materiały graficzne należy przygotować. Identyfikacja musiała w łatwy i miarę elastyczny sposób umożliwiać dostosowanie jej do różnych formatów.
Ze względu na chęć szybkiego startu promocji wydarzenia w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram) pierwsze pomysły na identyfikacje musiały powstać w ciągu kilku godzin, a część gotowych projektów w ciągu kilku dni.
Natomiast wszystkie te wyzwania zostały pokonane dzięki sprawnej i otwartej współpracy z organizatorami i szybkiej reakcji na zmiany.
PORTFOLIO